Grey szykuje się na T-Mobile
W związku z ogłoszonym przetargiem na obsługę reklamową marki T-Mobile Grey Group uruchamia jednostkę organizacyjną przeznaczoną do obsługi podmiotów z branży telekomunikacyjnej.
Przetarg dotyczy obsługi T-Mobile w zakresie ATL oraz strategii komunikacji marki. Obok Grey biorą w nim udział także BBDO Warszawa, DDB Warszawa i Saatchi & Saatchi Poland (pisaliśmy o tym 7 października br.).
Nowa – niezależna od innych spółek Grey Group – jednostka składać się będzie z pracowników mających ponad 10-letnie doświadczenie w pracy z klientami z branży telekomunikacyjnej.
Agencje z Grupy (w tym głównie Testardo Gram) obsługiwały już firmy z tej branży, m.in.: Pop Idea, Idea, TP SA oraz Play. Testardo Gram przeprowadziła rebranding Idei na Orange oraz wprowadziła do oferty TP SA tzw. usługę multiplay. Grey Group opracowała dla marki Play platformę kreatywną opartą na współpracy z Jerzym Owsiakiem oraz Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, a także zaangażowała do kampanii reklamowych marki Kubę Wojewódzkiego.
“Lata doświadczeń pokazują, że struktura »agencja w agencji« najlepiej sprawdza się przy obsłudze bardzo dużych klientów. Tak pracowaliśmy na przykład przy obsłudze Orange i TP. Dlatego tym razem od razu projektujemy takie rozwiązanie, zaczynając już na poziomie samego przetargu" – podsumowuje Rafał Baran, CEO Grey Group.
Nowa jednostka będzie współpracować z firmą strategiczną LHBS z Berlina, należącą – podobnie jak Grey – do sieci holdingu WPP. Zarządzanie jednostką objął Ireneusz Turski, account director, business development w Grey Group.
BG










