Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Październik 10, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP Info wciąż poza pierwszą 10

Dane z okresu 30.09.2013 - 06.10.2013
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVN 13,29%
2 Polsat 13,11%
3 TVP1 12,01%
4 TVP2 10,57%
5 TVN7 3,48%
6 TV PULS 3,39%
7 TVN24 3,05%
8 TV4 2,88%
9 Polsat2 1,84%
10 TVP Seriale 1,28%
11 Puls 2 1,23%
12 TVP INFO 1,20%
13 TVP Regionalna 1,00%
14 Polsat News 0,97%
15 TTV - Twoja Telewizja 0,95%
16 ATM Rozrywka 0,90%
17 Polsat Sport 0,87%
18 TV6 0,79%
19 Polo TV 0,74%
20 TVN Style 0,74%
  Inne 25,71%

 












Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2013-09-30 20:45:00 6 901 19,31%
2 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2013-10-02 20:44:03 5 251 14,69%
3 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2013-10-03 20:31:11 4 359 12,19%
4 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2013-10-01 20:07:26 4 251 11,89%
5 WIADOMOŚCI TVP1 2013-10-01 19:30:05 4 044 11,31%
6 FAKTY TVN 2013-10-06 19:00:03 4 031 11,28%
7 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2013-10-06 20:01:58 3 694 10,33%
8 PROGNOZA POGODY TVP1 2013-10-06 20:14:51 3 622 10,13%
9 TELEEXPRESS TVP1 2013-10-02 17:00:06 3 465 9,69%
10 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 2013-09-30 21:40:01 3 391 9,49%

 

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(10.10.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.