Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PERSONALIA

Dodano: Styczeń 16, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Leszek Kurnicki prezesem Ozon Media

Michał Jeżewski nie jest już prezesem spółki Ozon Media (wydawca tygodnika ”Ozon”). W piątek zastąpił go Leszek Kurnicki - ostatnio był dyrektorem marketingu i sprzedaży w Domu Sztuki Wydawniczej Media Place, wcześniej na takim samym stanowisku w wydawnictwie Business Press.

”Michał Jeżewski odchodzi z zarządu za porozumieniem stron. Udziałowcy są pełni uznania wobec wyników pracy prezesa, jednocześnie w związku ze zmianą celów strategicznych spółki mianowali na to stanowisku nowego prezesa” - informuje wydawnictwo w oficjalnym komunikacie. Zostały opracowane ”nowe cele związane z marketingiem i sprzedażą” tygodnika. Leszek Kurnicki na razie ich nie precyzuje. - O szczegółach będę informował pod koniec tygodnia – zapowiada. Jeżewski i Kurnicki zapewniają, że zmiana prezesa nie pociągnie za sobą zmian w profilu gazety ani zmian personalnych w redakcji. Stanowisko naczelnego ”Ozonu” zachowa Grzegorz Górny, który przyszedł do tygodnika w lipcu 2005 roku razem z Michałem Jeżewskim. - Moja rola tutaj się skończyła. Odchudziłem firmę, zszedłem z kosztów o połowę, w tej chwili potrzebny jest na tym stanowisku ktoś, kto będzie miał świeżą głowę i nowe pomysły na dalsze kierowanie wydawnictwem – wyjaśnia Jeżewski i zapowiada, że po odejściu z Ozon Media wróci do wydawnictwa Fronda Pl., z którym związany był poprzednio. Udziałowcy Ozon Media zadecydowali również o podwyższeniu kapitału spółki o 7,166 mln zł. (ML)

(16.01.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.