Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 08, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN potwierdza: TVN CNBC zmieni się w TVN 24 Biznes i Świat

1 stycznia 2014 roku kanał TVN 24 Biznes i Świat zastąpi obecnie nadający TVN CNBC - poinformowała Grupa TVN w komunikacie prasowym. Tym samym potwierdziły się wcześniejsze informacje "Presserwisu".

Stacja TVN 24 Biznes i Świat, powstała w wyniku przekształcenia TVN CNBC, rozpocznie nadawanie 1 stycznia 2014 roku. Obok informacji o profilu finansowo - biznesowym, prezentowanych dotychczas, oferta programowa kanału będzie zawierała szerokie spektrum informacji z zagranicy.
Jak podano w komunikacie, dzięki uwzględnieniu w profilu stacji publicystyki gospodarczej i międzynarodowej oferta TVN24 Biznes i Świat będzie stanowić rozszerzenie i uzupełnienie programu stacji TVN24.
"Widzowie mają coraz większą świadomość, że na ich życie wpływają nie tylko wydarzenia w kraju, ale i międzynarodowe. TVN24 Biznes i Świat po polsku - a taki właśnie charakter chcemy nadać stacji - to krok w kierunku zapewnienia naszym widzom czytelnej kompleksowej oferty newsów, z których najszybciej, najlepiej i po polsku dowiedzą się o najważniejszych wydarzeniach z tych dziedzin. TVN 24 jest najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w Polsce. TVN 24 Biznes i Świat jest logicznym kierunkiem rozwoju i jestem pewien, że będzie miał powodzenie wśród wszystkich tych, którzy chcą być najlepiej poinformowani, chcą rozumieć w jakim kierunku zmierza świat, jakie wiążą się z tym zagrożenia ale i szanse" - stwierdził w komunikacie prasowym Adam Pieczyński, członek zarządu TVN ds. programów informacyjnych.
Od 1 stycznia 2014 roku kanał TVN 24 Biznes i Świat zastąpi w ofertach kablowych i satelitarnych TVN CNBC, będzie dostępny na platformach satelitarnych i u wybranych operatorów kablowych.

KOZ, PR

(08.10.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.