Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 08, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cezary Szymanek użyczył głosu charytatywnej kampanii Fundacji EFC (wideo)

Wczoraj ruszyła charytatywna kampania Edukacyjnej Fundacji im. prof. Romana Czerneckiego EFC.

W ramach kampanii Fundacja EFC zbiera pieniądze na programy stypendialne dla najlepszych licealistów w kraju. W tym celu uruchomiono serwis SMS premium. Obecnie pod opieką fundacji jest ponad 240 uczniów. Bohaterami trzech, zrealizowanych na potrzeby kampanii, spotów są stypendyści Fundacji EFC. Lektorem jest Cezary Szymanek, redaktor naczelny "Bloomberg Businessweek Polska".
Kampanię przygotowała agencja reklamowa Kore Konnektiv. Reżyserem spotów jest Jacek Szymczak. Kampanię można zobaczyć w telewizji i Internecie.

PR

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.