Dział: PERSONALIA

Dodano: Styczeń 16, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zmiany z dziale marketingu Carlsberg Polska

Dwie osoby dołączyły do działu marketingu w Carlsberg Polska SA, a dwie z niego odeszły.

Michał Wasilewski został menedżerem marki Okocim. Poprzednio pracował w firmie Unilever Polska SA, gdzie zajmował się marką Knorr. Do zespołu marketingu dołączyła również Agnieszka Cur jako brand manager Piasta i Książa. Ostatnio pracowała w dziale marketingu firmy Gellwe. Firmę opuściły Joanna Starzycka, która zajmowała się marką Okocim (junior brand manager) i Magdalena Kropaczek (ostatnio na urlopie wychowawczym) odpowiadająca za marki regionalne oraz Karmi. Starzycka pracuje już w branży farmaceutycznej, natomiast Kropaczek przechodzi do działu marketingu firmy Alima-Gerber SA.

(JW, 16.01.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.