Zmiany z dziale marketingu Carlsberg Polska
16.01.2006, 00:00
Dwie osoby dołączyły do działu marketingu w Carlsberg Polska SA, a dwie z niego odeszły.
Michał Wasilewski został menedżerem marki Okocim. Poprzednio pracował w firmie Unilever Polska SA, gdzie zajmował się marką Knorr. Do zespołu marketingu dołączyła również Agnieszka Cur jako brand manager Piasta i Książa. Ostatnio pracowała w dziale marketingu firmy Gellwe. Firmę opuściły Joanna Starzycka, która zajmowała się marką Okocim (junior brand manager) i Magdalena Kropaczek (ostatnio na urlopie wychowawczym) odpowiadająca za marki regionalne oraz Karmi. Starzycka pracuje już w branży farmaceutycznej, natomiast Kropaczek przechodzi do działu marketingu firmy Alima-Gerber SA.(JW, 16.01.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
