Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Październik 03, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN przed Polsatem i TVP 1

Dane z okresu 23.09.2013 - 29.09.2013
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVN 13,18%
2 Polsat 12,77%
3 TVP1 11,82%
4 TVP2 10,90%
5 TVN7 3,34%
6 TVN24 3,18%
7 TV PULS 3,07%
8 TV4 2,82%
9 Polsat2 1,68%
10 Polsat Sport 1,45%
11 Puls 2 1,27%
12 TVP Seriale 1,23%
13 TVP INFO 1,21%
14 TVP Regionalna 1,06%
15 TTV - Twoja Telewizja 1,03%
16 Polsat News 0,94%
17 ATM Rozrywka 0,87%
18 MiniMini+ 0,74%
19 TV6 0,73%
20 Polsat Sport News 0,72%
  Inne 25,99%

 












Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2013-09-24 20:44:30 6 449 18,04%
2 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2013-09-25 20:44:58 5 228 14,63%
3 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2013-09-26 20:30:44 4 665 13,05%
4 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2013-09-23 20:07:36 4 266 11,94%
5 FAKTY TVN 2013-09-29 19:00:07 4 030 11,27%
6 WIADOMOŚCI TVP1 2013-09-26 19:30:06 3 909 10,94%
7 TELEEXPRESS TVP1 2013-09-26 17:00:06 3 583 10,02%
8 MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ TVN 2013-09-28 20:01:13 3 504 9,80%
9 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2013-09-29 20:02:21 3 425 9,58%
10 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 2013-09-24 21:39:50 3 340 9,34%

 

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(03.10.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.