Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 27, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sąd uznał, że reklamy sieci Plus nie były krzywdzące dla TP SA

Wniosek o wstrzymanie emisji spotów "Internet w Plusie szybszy od Neostrady" sieci telefonii komórkowej Plus złożony przez TP SA (Orange) nie zasługuje na uwzględnienie – zdecydował warszawski Sąd Okręgowy.

TP SA, oferująca usługę dostępu do Internetu Neostrada, wnioskowała o udzielenie zabezpieczenia swoich roszczeń z powodu wykorzystania w reklamie przez operatora sieci Plus Polkomtel testów Internetu. Jej zdaniem reklama była dla niej krzywdząca. Sąd uznał jednak, że reklama Plusa była dozwoloną reklamą porównawczą i nie naruszyła dobrych obyczajów. Stwierdził też, że porównywała ona te same usługi na podstawie obiektywnych kryteriów. Postanowienie sądu nie jest prawomocne.

MW

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.