Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Wrzesień 26, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN przed Polsatem i TVP 1

Dane z okresu 16.09.2013 - 22.09.2013
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVN 13,24%
2 Polsat 12,09%
3 TVP1 11,81%
4 TVP2 10,78%
5 TVN7 3,22%
6 TV PULS 3,20%
7 TVN24 3,16%
8 TV4 2,71%
9 Polsat2 1,80%
10 Polsat Sport 1,46%
11 Puls 2 1,38%
12 TVP Seriale 1,28%
13 TVP INFO 1,26%
14 TVP Regionalna 1,15%
15 Polsat News 1,06%
16 TTV - Twoja Telewizja 1,04%
17 ATM Rozrywka 0,86%
18 MiniMini+ 0,84%
19 TVN Style 0,76%
20 TVP Rozrywka 0,75%
  Inne 26,15%

 












Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2013-09-16 20:44:47 7 168 20,05%
2 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2013-09-18 20:44:20 5 394 15,09%
3 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2013-09-19 20:30:30 4 648 13,00%
4 FAKTY TVN 2013-09-22 19:00:04 4 396 12,30%
5 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2013-09-16 20:07:23 4 286 11,99%
6 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2013-09-22 20:02:24 4 121 11,53%
7 WIADOMOŚCI TVP1 2013-09-22 19:30:08 3 953 11,06%
8 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 2013-09-17 21:39:45 3 628 10,15%
9 TELEEXPRESS TVP1 2013-09-17 17:00:04 3 609 10,10%
10 PROGNOZA POGODY TVP1 2013-09-22 20:13:01 3 533 9,88%

 

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(26.09.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.