"Mam talent" lepszy od "The Voice of Poland"
Po trzech odcinkach program rozrywkowy TVN pt. "Mam talent" ma średnio 3,25 mln widzów, podczas gdy rywalizujący z nim bezpośrednio show TVP 2 "The Voice of Poland" ogląda 1,84 mln osób.
Oba programy są nadawane od 7 września, w soboty o 20. "Mam talent" jest liderem swojego pasma z udziałem 23,1 proc. wśród wszystkich widzów (grupa ogólna) i 26,7 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Show TVN kończy się ok. 21.30, natomiast "The Voice of Poland" w Dwójce – emitowany jest w dwóch odcinkach – trwa do 22. Program Dwójki zajmuje w swoim paśmie drugie miejsce z udziałem 13,1 proc. w grupie ogólnej i 12,9 proc. w komercyjnej.
Jesienią ub.r. "Mam talent" przyciągał na początku sezonu średnio 3,57 mln widzów i miał średnio 25,7 proc. udziału w rynku (30,4 proc. w grupie 16-49; dane dla pierwszych czterech odcinków).
"The Voice of Poland" jesienią ub.r. nie był emitowany. Jego pierwsza edycja jesienią 2011 roku gromadziła średnio 2,3 mln widzów przy 15,7 proc. udziału w rynku (14,9 proc. w grupie 16-49), a druga wiosną br. – 2,2 mln osób przy 14,9 proc. udziału (15,4 proc.).
Dane: Nielsen Audience Measurement.
RUT










