”Kuba Wojewódzki” ciągle w formie
19.09.2013, 07:34
Talk-show ”Kuba Wojewódzki” w TVN po trzech odcinkach stracił wprawdzie ok. 70 tys. widzów, ale jest liderem pasma.
Nowe odcinki talk-show są nadawane od 3 września we wtorki o 22.30. Przyciągają średnio 1,55 mln widzów, dając TVN średnio 18 proc. udziału w rynku – więcej, niż osiągają w tym czasie konkurencyjne stacje. TVP 2 ma bowiem 12,7 proc. udziału (m.in. ”Ekspres reporterów”, filmy dokumentalne), Polsat 10,8 proc. (pasmo serialowe), a TVP 1 – 9,9 proc. (pasmo filmowe).
”Kuba Wojewódzki” jest też liderem w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat), w której udział programu wynosi 23 proc., wobec 12,8 proc. Polsatu, 8,5 proc. Dwójki i 8,3 proc. Jedynki. Dane: Nielsen Audience Measurement.
RUT
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










