"Tomasz Lis na żywo" ma ok. 300 tys. widzów mniej
(Fot. tvp.pl)
Po pierwszych trzech odcinkach po wakacyjnej przerwie program publicystyczny "Tomasz Lis na żywo" przyciąga do TVP 2 średnio 1,8 mln widzów – ok. 300 tys. mniej niż w tym okresie ub.r.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że program, który po wakacjach wrócił na antenę 2 września i jest emitowany w poniedziałki o 21.45, daje Dwójce średnio 16,3 proc. proc. udziału w rynku. To najlepszy wynik w tym paśmie – TVN osiąga bowiem 16,2 proc. (m.in. serial "Lekarze" i program "Perfekcyjna pani domu"), Polsat – 15,7 proc., a TVP 1 – 5 proc. (Teatr Telewizji i serial "Homeland").
Gorzej program Tomasza Lisa wypada jednak w grupie komercyjnej (osoby w wieku 16-49 lat), gdzie z 9,4 proc. udziału przegrywa z Polsatem (19,4 proc.) i TVN (18,6 proc.), wyprzedzając tylko Jedynkę (4,1 proc.).
W poprzednim sezonie wśród wszystkich widzów program "Tomasz Lis na żywo" miał po pierwszych trzech odcinkach 18,1 proc. udziału w grupie ogólnej, co dawało mu drugie miejsce, a w komercyjnej – 13 proc. (trzecie miejsce).
RUT










