Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Wrzesień 18, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP Info równo z Polsat News

Dane z okresu 09.09.2013 - 15.09.2013
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVN 13,16%
2 TVP1 12,51%
3 Polsat 12,09%
4 TVP2 10,76%
5 TVN7 3,74%
6 TVN24 3,19%
7 TV PULS 3,08%
8 TV4 2,70%
9 Polsat2 1,67%
10 Polsat News 1,39%
11 TVP INFO 1,39%
12 TVP Seriale 1,38%
13 TVP Regionalna 1,33%
14 Puls 2 1,21%
15 TTV - Twoja Telewizja 1,01%
16 ATM Rozrywka 0,86%
17 TVN Style 0,81%
18 MiniMini+ 0,81%
19 TV6 0,77%
20 Eska TV 0,71%
  Inne 25,43%

 











Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2013-09-09 20:43:47 6 411 17,94%
2 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2013-09-11 20:44:00 5 042 14,11%
3 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2013-09-12 20:30:47 4 626 12,94%
4 WIADOMOŚCI TVP1 2013-09-15 19:30:06 4 301 12,03%
5 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2013-09-15 20:01:59 4 140 11,58%
6 FAKTY TVN 2013-09-15 18:59:54 3 986 11,15%
7 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2013-09-09 20:07:34 3 938 11,02%
8 PROGNOZA POGODY TVP1 2013-09-15 20:14:14 3 736 10,45%
9 RAJD POLSKI /KRONIKA/ TVP1 2013-09-15 20:08:43 3 570 9,99%
10 MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ TVN 2013-09-14 20:00:45 3 481 9,74%

 

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(18.09.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.