„MasterChef” i „Tylko muzyka” - idą łeb w łeb

„Tylko muzyka” przyciąga średnio 2,57 mln widzów (fot. Polsat)
Rywalizację emitowanych w niedzielne wieczory programów rozrywkowych TVN i Polsatu po pierwszych trzech odcinkach wygrywa „MasterChef”, który przyciąga do TVN średnio 2,61 mln widzów. Przewaga jest jednak niewielka, bo show Polsatu „Tylko muzyka. Must be the music” gromadzi średnio 2,57 mln widzów.
Oba programy są nadawane od 1 września, w niedziele o 20 – show TVN kończy się jednak o 21, a Polsatu godzinę później. Pod względem udziału w rynku w grupie ogólnej wygrywa Polsat z wynikiem 16,8 proc. - wobec 16,7 proc. TVN. W grupie komercyjnej (osoby mające 16-49 lat) jest odwrotnie: prowadzi TVN z 22,2 proc. udziału, Polsat ma 19,1 proc.
W czasie emisji „MasterChef” (w godz. 20-21) TVN wśród wszystkich widzów przegrywa z TVP 1 (20,9 proc. udziału, m.in. serial „Blondynka”), a w grupie komercyjnej jest liderem. Polsat ma w tym paśmie trzeci wynik wśród wszystkich widzów (13,9 proc.) i drugi w grupie 16-49 (15,8 proc.).
Z kolei podczas emisji show „Tylko muzyka” Polsat wygrywa z konkurencją w grupie ogólnej, a w komercyjnej zajmuje drugie miejsce po TVN (19,5 proc., po „MasterChef” stacja nadaje serial „Przepis na życie”). Dane: Nielsen Audience Measurement.
RUT
