Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 10, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Orange Polska łączy działy

Orange Polska integruje działania PR, sponsoringu, public affairs i CSR. Z początkiem września br. wszystkie te funkcje zostały skupione w zespole komunikacji korporacyjnej i CSR.

Na czele zespołu stanął Konrad Ciesiołkiewicz, dotychczasowy szef PR i sponsoringu Orange Polska. Nowa struktura ma usprawnić komunikację korporacyjną firmy i lepiej ją skoordynować. "Jestem przekonany, że takie rozwiązanie będzie korzystniejsze dla naszych partnerów, mediów i wszystkich interesariuszy firmy. Jako spółka publiczna przykładamy wielką wagę do ładu korporacyjnego i otwartej komunikacji" - czytamy w komunikacie prasowym wypowiedź Witolda Drożdża, dyrektora wykonawczego ds. korporacyjnych Orange Polska.

DR, PR

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.