Strateg BBDO wystawia zwolnienia z wuefu
W jednym ze spotów przygotowanych przez agencję BBDO Warszawa na zlecenie Ministerstwa Sportu i Turystyki wystąpi agencyjny strateg Zbigniew Wysocki.
Dwa spoty tworzą kampanię ministerstwa pt. "Stop zwolnieniom z wuefu", która ma promować aktywność fizyczną wśród dzieci i młodzieży. Kampania ruszy w tym tygodniu. Bohaterem jednego filmu jest koszykarza Marcin Gortat, a w drugim występuje pracownik agencji BBDO. - Geneza była taka, że nie wiedzieliśmy, czy Gortat i jego nauczyciel wf. zgodzą się na występ w reklamie. Dlatego alternatywnie powstał drugi scenariusz, już bez celebryty - mówi Michał Nowosielski, dyrektor kreacji BBDO.
W tym pierwszym filmie wystąpił Gortat i jego prawdziwy nauczyciel wf. z technikum. Spot został zrobiony w Łodzi, w rodzinnym mieście najlepszego polskiego koszykarza.
W drugim filmie jedną z dwóch głównych ról gra agencyjny strateg Zbigniew Wysocki. - Ponieważ nigdy nie mogliśmy się dogadać i mocno iskrzyło na linii strategia – kreacja, postanowiliśmy z kolegami poszukać dla niego innego zajęcia i tak wpadliśmy na pomysł, że może tkwi w nim wielki talent aktorski, a my możemy pomóc mu się rozwinąć na tym polu - żartuje Nowosielski. W rzeczywistości Wysocki wygrał casting, w którym pokonał wielu profesjonalnych aktorów.
Film z jego udziałem pokazuje przerysowaną sytuację, jaka zdarza się w tysiącach polskich domów, gdy rodzice zwalniają swoje dzieci z wuefu na ich prośbę albo z byle powodu.
Reżyserem obu spotów jest Michał Nowosielski.
AMS










