Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 10, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Artman rozważa przegląd ofert domów mediowych

Artman SA, właściciel marki odzieżowej House, który współpracuje z domem MediaCom Warszawa, rozważa przegląd ofert innych domów mediowych.

- Podsumowujemy efektywność działań realizowanych z MediaComem, z którym umowa współpracy nadal obowiązuje – informuje Bogdan Maksymiec, dyrektor marketingu Artman SA. - Nie podjęliśmy jeszcze decyzji, ale nie wykluczamy rozważenia innych ofert – dodaje. MediaCom Warszawa planuje i kupuje media dla marki House od dwóch lat.

(MŁ, 10.01.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.