Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 20, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PGE buduje wizerunek, pokazując działania proekologiczne (wideo)

Wczoraj wystartowała kampania wizerunkowa PGE Polskiej Grupy Energetycznej pod hasłem "Robimy prąd, góry, jeziora i lasy".

Kampania ma wpłynąć na zwiększenie rozpoznawalności marki PGE na rynku. Prezentuje rekultywacyjne i proekologiczne działania od lat prowadzone przez Grupę Kapitałową PGE. Prowadzona będzie w telewizji, prasie, Internecie oraz na nośnikach outdooru. 45-sekundowe spoty zostaną też pokazane w kinach.
Kreację przygotowała agencja PZL oraz K2 Internet. Zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group.

MW

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.