"Playboy" jedyny wśród magazynów dla mężczyzn z wzrostem sprzedaży w maju

Miesięcznik "Playboy", wydawany przez Marquard Media Polska, jako jedyny w segmencie pism dla mężczyzn odnotował wzrost sprzedaży w maju - wynika z analizy danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Liderem w segmencie niezmiennie jest "Men's Health" (Motor-Presse Polska). Pismo w maju sprzedało 51 879 egz. (to spadek o 11,3 proc. względem maja 2012 roku). Kolejny - "Playboy", sprzedając 48 466 egz., poprawił sprzedaż o 4,9 proc. Zajmujące trzecią pozycję pismo "CKM" (Marquard Media Polska) przy sprzedaży na poziomie 41 670 egz. straciło 2,1 proc. Ostatnie w zestawieniu "Logo" (Agora SA) sprzedało w maju 28 932 egz. (spadek o 25,6 proc.).
Jedyny miesięcznik notowany w ZKDP - "Forbes" (Ringier Axel Springer Polska) sprzedał średnio 26 664 egz. i zyskał na sprzedaży 4,6 proc. (AT)
(19.08.2013)
