Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 19, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Playboy" jedyny wśród magazynów dla mężczyzn z wzrostem sprzedaży w maju

Miesięcznik "Playboy", wydawany przez Marquard Media Polska, jako jedyny w segmencie pism dla mężczyzn odnotował wzrost sprzedaży w maju - wynika z analizy danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Liderem w segmencie niezmiennie jest "Men's Health" (Motor-Presse Polska). Pismo w maju sprzedało 51 879 egz. (to spadek o 11,3 proc. względem maja 2012 roku). Kolejny - "Playboy", sprzedając 48 466 egz., poprawił sprzedaż o 4,9 proc. Zajmujące trzecią pozycję pismo "CKM" (Marquard Media Polska) przy sprzedaży na poziomie 41 670 egz. straciło 2,1 proc. Ostatnie w zestawieniu "Logo" (Agora SA) sprzedało w maju 28 932 egz. (spadek o 25,6 proc.).

http://chart.googleapis.com/chart?chxl=0:|Men%27s+Health|Playboy|CKM|Logo|1:|-+11%2C3+proc.|%2B+4%2C9+proc.|-+2%2C1+proc.|-+25%2C6+proc.|2:|Dane%3A+ZKDP%2C+sprzeda%C5%BC+og%C3%B3%C5%82em&chxp=0,4,3,2,1|1,4,3,2,1|2,0&chxr=0,0.5,4.3|1,0.5,4.3|2,-26,305&chxs=0,000000,11.5,1,l,676767|1,18459F,13,-1,_,676767|2,000000,10.5,-0.5,l,676767&chxt=y,r,x&chbh=15,0,9&chs=550x135&cht=bhg&chco=3366CC&chds=0,60000&chd=t:51879,48466,41670,28932&chdlp=b&chma=0,5&chm=N+,000000,0,0:11,12,1&chtt=Sprzeda%C5%BC+miesi%C4%99cznik%C3%B3w+dla+m%C4%99%C5%BCczyzn+w+maju+2013+roku&chts=000000,13.5

Jedyny miesięcznik notowany w ZKDP - "Forbes" (Ringier Axel Springer Polska) sprzedał średnio 26 664 egz. i zyskał na sprzedaży 4,6 proc. (AT)

(19.08.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.