Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: RADIO

Dodano: Sierpień 19, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Lato z radiem" z dużą frekwencją

W Tarnobrzegu z "Latem z radiem" bawiło się 45 tys. osób

Czterdziesta druga trasa koncertowa "Lata z radiem", letniej audycji Programu I Polskiego Radia, bije rekordy popularności. Na koncert w Tarnobrzegu z udziałem Maryli Rodowicz i zespołu Enej przyszło 45 tys. osób.

- Frekwencja na lipcowym koncercie w Tarnobrzegu to jeden z najlepszych wyników ostatnich lat. Nie wiemy jeszcze jednak, jaki będzie średni udział uczestników wszystkich koncertów tegorocznego "Lata z radiem". Ale nawet szacunkowe wyniki pokazują, że marka "Lata z radiem" jest nadal jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w polskiej radiofonii – mówi Kamil Dąbrowa, dyrektor Programu I Polskiego Radia.
Roman Czejarek, szef "Lata z radiem", który prowadzi je od 21 lat, przyznaje, że ten rok był dla audycji trudniejszy niż ubiegłe: - Radio Zet i RMF FM zawsze z nami rywalizowały, ale w tym roku zaczęło konkurować z nami także Radio Złote Przeboje. Trasę tej stacji prowadził Zygmunt Chajzer, który do niedawna był jednym z prowadzących "Lata z radiem". Program był kopią "Lata z radiem" sprzed dwóch lat, choć oczywiście nie mam tego za złe Zygmuntowi.
Jego zdaniem koncerty "Lata z radiem" mogłyby zgromadzić znacznie większą publiczność, gdyby było tylko dla niej miejsce. - Stadion w Czerwionce-Leszczynach koło Rybnika mógł pomieścić tylko ok. 20 tys. osób, a chętnych było znacznie więcej. Głównym problemem dla frekwencji okazały się zbyt małe stadiony – mówi.
Tegoroczną maskotką "Lata z radiem" była foka związana z akcją ratowania tych zwierząt. - Uczyliśmy pół miliona ludzi, jak powinni się zachować, gdy znajdą fokę na brzegu Bałtyku. Nigdy wcześniej żadna akcja edukacyjna "Lata z radiem" nie wywołała takiego odzewu wśród słuchaczy – mówi Czejarek.
W koncertach "Lata z radiem" wystąpili m.in. Maryla Rodowicz, Doda, Andrzej Piaseczny, Krzysztof Krawczyk i Ania Wyszkoni, a także zespoły Perfekt, Enej, Lady Punk, De Mono i Myslowitz.
W ramach tegorocznego "Lata z radiem" ma się odbyć 20 plenerowych imprez. Koncert finałowy odbędzie się w Jeleniej Gorze 25 sierpnia br. "Lato z radiem" będzie emitowane do 22 września.

MW

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.