Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 12, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Idea Bank w kampanii promuje firmy swoich klientów

Idea Bank rozpoczął kampanię reklamową, w której promuje biznes prowadzony przez swoich klientów.

Kampania prowadzona jest pod hasłem "Idea Bank jest dumny ze swoich klientów". Towarzyszy jej program Duma Przedsiębiorcy, w którym bank oferuje swoim klientom narzędzia promocji. Są to profesjonalne materiały reklamowe w prasie, Internecie i telewizji (działania te finansuje Idea Bank).
Bank zamierza sfilmować i przedstawić historie swoich klientów. Z jednej strony w reklamach pokazywany jest człowiek i jego droga do własnego biznesu, z drugiej - promocja prowadzonej przez niego firmy. Materiały mają być inspiracją dla innych ludzi, którzy szukają swojej drogi rozwoju i realnym wsparciem dla tych, którzy się do programu zgłoszą.
Kampania potrwa do połowy września br. Planowane są jej kolejne edycje w późniejszych terminach. Spoty emitowane są w TVN, TVP, kanałach informacyjnych i tematycznych. Ich uzupełnieniem będą działania reklamowe w prasie i Internecie.
Za koncept kreatywny kampanii odpowiada dział marketingu i PR Idea Banku. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Codemedia i agencja Sales & More. Filmy wyprodukował dom produkcyjny Production Story. (BG)

(12.08.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.