Idea Bank w kampanii promuje firmy swoich klientów
Idea Bank rozpoczął kampanię reklamową, w której promuje biznes prowadzony przez swoich klientów.
Kampania prowadzona jest pod hasłem "Idea Bank jest dumny ze swoich klientów". Towarzyszy jej program Duma Przedsiębiorcy, w którym bank oferuje swoim klientom narzędzia promocji. Są to profesjonalne materiały reklamowe w prasie, Internecie i telewizji (działania te finansuje Idea Bank).
Bank zamierza sfilmować i przedstawić historie swoich klientów. Z jednej strony w reklamach pokazywany jest człowiek i jego droga do własnego biznesu, z drugiej - promocja prowadzonej przez niego firmy. Materiały mają być inspiracją dla innych ludzi, którzy szukają swojej drogi rozwoju i realnym wsparciem dla tych, którzy się do programu zgłoszą.
Kampania potrwa do połowy września br. Planowane są jej kolejne edycje w późniejszych terminach. Spoty emitowane są w TVN, TVP, kanałach informacyjnych i tematycznych. Ich uzupełnieniem będą działania reklamowe w prasie i Internecie.
Za koncept kreatywny kampanii odpowiada dział marketingu i PR Idea Banku. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Codemedia i agencja Sales & More. Filmy wyprodukował dom produkcyjny Production Story. (BG)
(12.08.2013)
