RWE Polska szuka firmy do obsługi w Internecie
Firma energetyczna RWE Polska rozpoczęła przetarg na obsługę w Internecie.
Przetarg prowadzony będzie w dwóch etapach - do drugiego RWE zamierza wybrać, na podstawie analizy złożonych ofert, maksymalnie pięć firm.
Wybrana w postępowaniu firma - agencja lub dom mediowy - będzie pracować zarówno dla RWE Polska, jak i RWE Stoen Operator. Jej zadaniem ma być przeprowadzenie miesięcznej kampanii online, mającej na celu zwiększenie świadomości marki RWE, zwłaszcza poza Warszawą. Grupą docelową działań będą małe i średnie firmy, klienci konkurencyjnych wobec RWE dostawców energii elektrycznej. Marketer oczekuje niestandardowych pomysłów (np. tworzenie aplikacji, materiały wideo, marketing partyzancki) oraz możliwości uwzględnienia każdej formy rozliczenia kampanii (CPC, CPM, CPL itp.).
Termin składania ofert w przetargu mija 27 sierpnia br.
(BG, 09.08.2013)










