Dział: PERSONALIA

Dodano: Styczeń 10, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Awanse w Great Open House

Cztery osoby awansowały w agencji marketingowej Great Open House.

Marcin Stróżyński, do niedawna dyrektor logistyki i administracji, został dyrektorem operacyjnym. Nadzoruje teraz działania marketingowe realizowane przez agencję w terenie. Arkadiusz Kaczmarczyk ze stanowiska local manager awansował na junior account executive i tym samym dołączył do działu obsługi klienta agencji. Kolejną osobą, która awansowała w tym dziale, jest Katarzyna Monik, do niedawna junior account executive. Została account executive i obecnie do jej obowiązków należy kompleksowa obsługa klientów oraz przygotowanie i koordynacja realizowanych dla nich projektów. Marta Kania ze stanowiska acount trainee awansowała na junior account executive. Obecnie odpowiada za obsługę dwóch dużych klientów agencji: Kimberly Clark (marki: Huggies, Subtelle i Velvet) oraz Fackelman Polska. Uczestniczy również w pracach przy wybranych projektach dla Masterfoods Polska.

(MŁ, 10.01.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.