Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 05, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kompania Piwowarska w kampanii promuje cydr

Kompania Piwowarska w lipcu br. wprowadziła na rynek cydr - Green Mill Cider. Debiut napoju wspiera kampanią PR. Na wrzesień zaplanowała szerszą kampanię reklamową.

Launchowi Green Mill Cider towarzyszy kampania edukacyjno-informacyjna. Działania prowadzone są w Internecie, prasie handlowej i za pomocą działań PR. Ponadto na północy Polski przeprowadzone zostaną degustacje produktu. Na wrzesień br. producent zaplanował kampanię reklamową.
Za kreację, strategię i działania w social media odpowiada agencja Nairobia. Media zakupił dom mediowy MEC. (DR)

(05.08.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.