Tylko część mediów wysłała dziennikarzy na Euro 2025 kobiet |  Ringier Axel Springer Polska  |  Oglądalność "Sprawy dla reportera"  |  Widownia "Rozmów nocą"  |  Sąd oddalił pozew komendantów  |  Województwo podkarpackie startuje z przetargiem  |  Lidl z kampanią  |  Awanse w agencji Big Picture  |  Warner Bros. Discovery kompletuje kierownictwo  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Tylko część mediów wysłała dziennikarzy na Euro 2025 kobiet |  Ringier Axel Springer Polska  |  Oglądalność "Sprawy dla reportera"  |  Widownia "Rozmów nocą"  |  Sąd oddalił pozew komendantów  |  Województwo podkarpackie startuje z przetargiem  |  Lidl z kampanią  |  Awanse w agencji Big Picture  |  Warner Bros. Discovery kompletuje kierownictwo  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Tylko część mediów wysłała dziennikarzy na Euro 2025 kobiet |  Ringier Axel Springer Polska  |  Oglądalność "Sprawy dla reportera"  |  Widownia "Rozmów nocą"  |  Sąd oddalił pozew komendantów  |  Województwo podkarpackie startuje z przetargiem  |  Lidl z kampanią  |  Awanse w agencji Big Picture  |  Warner Bros. Discovery kompletuje kierownictwo  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 09, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Amplico szuka pracowników poprzez kampanię telewizyjną

"Nadszedł czas – bądź gotowy na zmianę – zapewnimy Ci start" brzmi hasło kampanii wizerunkowo-rekrutacyjnej prowadzonej przez Amplico Life SA.

Akcja będzie prowadzona do końca marca w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat), prasie – m.in. ”Dziennik Bałtycki”, ”Dziennik Polski”, ”Dziennik Zachodni”, ”Gazeta Pomorska”, i Internecie - Onet.pl, Interia.pl, Pracuj.pl, Jobs.pl i inne. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom MindShare Polska, kreację przygotowała agencja reklamowa DrimTimTim.

(MAP, 09.01.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.