Dział: OPINIE

Dodano: Lipiec 30, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN CNBC dla reklamodawców jest mało atrakcyjny

Decyzja dotycząca TVN CNBC nie jest dla nas niespodzianką.

Spodziewaliśmy się, że prędzej czy później to nastąpi. Ten kanał ma mały zasięg i program skierowany do wąskiej grupy odbiorców, dlatego z punktu widzenia reklamodawcy jego oferta jest mało atrakcyjna. Poszerzenie profilu kanału być może pozwoli uzyskać lepsze statystyki, chociaż z drugiej strony istnieje ryzyko, że będzie on konkurować z TVN 24 i odbierze temu kanałowi część widzów.

(30.07.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.