Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 29, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Run DMC i A-Trak w kampanii Adidas Originals

fot. materiały prasowe

Z początkiem sierpnia rozpocznie się kampania reklamowa marki Adidas Originals. Wezmą w niej udział legenda hip-hopu Run DMC i gwiazda muzyki elektronicznej A-Trak.

Działania w Polsce obejmą telewizje (MTV, Viva), kino (Multikino i kina z sieci New Age Media), Internet, prasę lifestyle’ową. Częścią kampanii będą też tweety sponsorowane wyświetlane na profilach magazynów i portali.
Za przygotowanie i koordynację kampanii we wszystkich mediach odpowiedzialny jest dom mediowy Carat. Za obsługę działań PR kampanii odpowiada agencja Tailor Made Pr. Kampania potrwa do końca września br.

 

(29.07.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.