Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 25, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Blogerki w kampanii suplementów diety

Firma farmaceutyczna Polpharma rozpoczęła internetową kampanię suplementów diety Figura, angażując w nią m.in. blogerki.

Kampania w Internecie jest rozwinięciem działań prowadzonych w telewizji pod hasłem "Każda figura jest wyjątkowa".
W akcję promowania produktów Figura zaangażowano blogosferę. Wyłonione w konkursie autorki blogów modowych, kulinarnych i fitness (Glamourina, Eve Gore, 2 smaki, Dee Deelicious, Moda i takie tam, Kuchnia Bazylii, Paniaga, Głodzik, Emily Imagination) wyjechały na zorganizowany przez Polpharmę wyjazd do ośrodka spa, podczas którego uczestniczyły m.in. w warsztatach dotyczących zdrowego stylu życia.
Relacje z wyjazdu zamieszczały na swoich blogach. Tam też prowadzą konkursy dla czytelników.
Za opracowanie i realizację działań internetowych dla marki Figura odpowiada agencja Vacaloca. Kampania potrwa do końca br.

BG

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.