Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 24, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszył przetarg na kampanię promującą polskie jabłka w Chinach i Egipcie

Ruszył przetarg na przygotowanie i realizację trzyletniej kampanii promującej polskie jabłka w Chinach i Egipcie. Budżet działań wynosi 5 mln euro (netto).

Celem kampanii informacyjno-promocyjnej "Europejskie jabłka dwukolorowe" ma być zwiększenie sprzedaży polskich jabłek na rynku chińskim i egipskim o 5 proc. Zadaniem wybranej agencji będzie przygotowanie strategii i koncepcji kreatywnej kampanii, jej wdrożenie i pomiar efektywności zrealizowanych działań po ich zakończeniu. Kampania ma objąć m.in. promocję, reklamę i działania PR, uruchomienie serwisu internetowego, organizację konferencji, spotkań branżowych i misji gospodarczych oraz udział w takich wydarzeniach i w imprezach handlowych.
Oferty w przetargu można składać do 5 sierpnia br., rozstrzygnięcie postępowania zaplanowano na 20 września.
Organizatorem przetargu jest konsorcjum Stowarzyszenia Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw "Unia Owocowa" i Związku Sadowników Rzeczypospolitej Polskiej.

DR, PR 

(24.07.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.