Ruszył przetarg na kampanię promującą polskie jabłka w Chinach i Egipcie
Ruszył przetarg na przygotowanie i realizację trzyletniej kampanii promującej polskie jabłka w Chinach i Egipcie. Budżet działań wynosi 5 mln euro (netto).
Celem kampanii informacyjno-promocyjnej "Europejskie jabłka dwukolorowe" ma być zwiększenie sprzedaży polskich jabłek na rynku chińskim i egipskim o 5 proc. Zadaniem wybranej agencji będzie przygotowanie strategii i koncepcji kreatywnej kampanii, jej wdrożenie i pomiar efektywności zrealizowanych działań po ich zakończeniu. Kampania ma objąć m.in. promocję, reklamę i działania PR, uruchomienie serwisu internetowego, organizację konferencji, spotkań branżowych i misji gospodarczych oraz udział w takich wydarzeniach i w imprezach handlowych.
Oferty w przetargu można składać do 5 sierpnia br., rozstrzygnięcie postępowania zaplanowano na 20 września.
Organizatorem przetargu jest konsorcjum Stowarzyszenia Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw "Unia Owocowa" i Związku Sadowników Rzeczypospolitej Polskiej.
DR, PR
(24.07.2013)
