Juliette Binoche zwiększyła rozpoznawalność marki Crédit Agricole

(Fot. youtube.com)
Kampania reklamowa z udziałem Juliette Binoche przyczyniła się do zwiększenia rozpoznawalności marki Crédit Agricole - wynika z badań zrealizowanych na zlecenie banku przez ARC Rynek i Opinia.
Marka Crédit Agricole osiągnęła w czerwcu historycznie najwyższy wynik rozpoznawalności wspomaganej. Wyniósł on niemal 90 proc. Ponadto 50 proc. badanych uważa bank Crédit Agricole za instytucję finansową godną zaufania. Jak podaje bank, osiągnięcie tak dobrych rezultatów było możliwe dzięki intensywnym działaniom marketingowym, prowadzonym od momentu debiutu marki na polskim rynku bankowości detalicznej we wrześniu 2011 roku.
Crédit Agricole założył w strategii komunikacyjnej na lata 2011–2014 osiągnięcie wspomaganej rozpoznawalności marki ma stabilnym poziomie około 70 proc. W realizacji tego celu bank od początku wspiera Juliette Binoche, która została jego ambasadorem. Badania ARC Opinia i Rynek pokazują, że aż 43 proc. respondentów pamięta reklamy banku, a udział w nich francuskiej aktorki jest pozytywnie odbierany.
Pod koniec września 2011 roku tylko niecałe 1,5 proc. respondentów wymieniło nazwę Crédit Agricole Bank Polska wśród znanych im banków, podczas gdy w czerwcu br. już 18 proc. respondentów spontanicznie kojarzyło markę.
Rośnie też wspomagana świadomość marki. W sierpniu 2011 roku (zanim Crédit Agricole rozpoczął kampanię wizerunkową) 20 proc. ankietowanych potwierdziło znajomość marki. Po niecałych dwóch latach wspomagana rozpoznawalność osiągnęła prawie 90 proc.
BG
