Media Markt zwróci pieniądze za zakupy tym, którzy trafią piłką do bramki

Media Markt ruszył wczoraj z kampanią, w której zapowiada zwrot pieniędzy za zakupiony sprzęt każdemu, kto celnie trafi do ustawionej w sklepie bramki.
Akcja "Ustrzel darmowe zakupy" rozpoczyna się dziś i potrwa do 28 lipca br. Każdy, kto w tym czasie zrobi zakupy w Media Markt, może oddać jeden strzał do bramki. Jeśli trafi, zostaną mu zwrócone pieniądze wydane na zakupy.
Akcję marketingową wspiera prowadzona od wczoraj kampania reklamowa w telewizji, radiu, Internecie, prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej.
Polska odsłona akcji jest adaptacją pomysłu niemieckiego koncernu Media Markt. Adaptację na polski rynek przygotował dział marketingu Media Markt wspólnie z agencją Demner. Za zakup reklam w telewizji odpowiada dom mediowy Universal McCann. Działania w Internecie koordynuje agencja Golden Submarine. Kampanię w prasie, radiu i na nośnikach zewnętrznych - dział planowania mediów Media Saturn Holding.
DR
