Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 18, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Żywiec odświeżyła opakowania Królewskiego

Grupa Żywiec zmieniła opakowania piwa marki Królewskie. Ich nowy wygląd ma podkreślić, że jest to brand związany z Warszawą.

Królewskie to regionalna marka piwa, co Grupa Żywiec podkreśla we wszystkich działaniach reklamowych. Na nowych opakowaniach (butelkach i puszkach) Królewskiego wizerunek króla jest bardziej autentyczny, a w jego tle dodano rycinę panoramy Warszawy.
Nową identyfikację wizualną marki wprowadzono też w punktach sprzedaży piwa.
Za przygotowanie nowej grafiki opakowań odpowiada agencja Wilk Studio, a za materiały POS - agencja Men At Work. 

BG

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.