Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: RADIO

Dodano: Lipiec 17, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dziennikarze Polskiego Radia dorabiają szkoleniami

(Fot. Archiwum)

Polskie Radio reklamuje szkolenia przeznaczone m.in. dla PR-owców i menedżerów, które prowadzą też dziennikarze publicznego radia. Mogą sobie na nich dorobić.

Szkolenia m.in. ze współpracy z mediami, sztuki wystąpień publicznych, kultury języka polskiego i zasad operowania głosem prowadzi Centrum Edukacji Medialnej; koordynuje je dział szkoleń Polskiego Radia SA. Ofertę kieruje m.in. do rzeczników prasowych, specjalistów PR, menedżerów, pracowników administracji i samorządów, polityków, nauczycieli. Od marca br. szkolenia są szeroko reklamowane na antenach Polskiego Radia przez Małgorzatę Tułowiecką, dziennikarkę Programu I, Andrzeja Krusiewicza (spiker Polskiego Radia) i byłych lektorów rozgłośni - Radosława Okraskę i Andrzeja Matula. Pracownicy Polskiego Radia, m.in. Krusiewicz i Matul, prowadzą także owe szkolenia.
Radosław Kazimierski, rzecznik Polskiego Radia, pytany, czy dziennikarze radia publicznego powinni uczyć PR-owców i menedżerów, tłumaczy, że konfliktu interesów w tym nie ma. - Menedżerowie i specjaliści PR nabywają podczas szkoleń między innymi umiejętność współpracy z mediami, a nie kwalifikacje, które pomagałyby im coś ukryć lub zwalczać media - wyjaśnia. Dodaje, że Polskie Radio rzadko wykorzystuje do szkoleń swoich pracowników. - Większość prowadzących zajęcia, jak logopedzi i specjaliści od emisji głosu, nie pracuje w spółce - mówi. Przyznaje, że dziennikarze są wynagradzani za prowadzenie szkoleń. I wyjaśnia, że większość wpływów z działalności Centrum Edukacji Medialnej jest przeznaczana na szkolenia... dla dziennikarzy Polskiego Radia.

MW

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.