Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 06, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

ARRS Effectica przygotowała kampanię dla Galerii Dominikańskiej

Agencja ARRS Effectica z Wrocławia przygotowała kampanię promującą noworoczną wyprzedaż w Galerii Dominikańskiej.

Reklamy informujące o przecenach w centrum handlowym pojawiły się w prasie lokalnej (“Gazeta Wyborcza”, “Słowo Polskie Gazeta Wrocławska”) oraz ogólnopolskim miesięcznkiu “Avanti”. Kampania obejmuje również działania outdoorowe w całym województwie dolnośląskim. Nie jest to pierwsza akcja marketingowa przygotowana przez ARRS Effecticę dla Galerii Dominikańskiej. Obie firmy współpracują ze sobą od sześciu lat.

(BS, 06.01.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.