Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 06, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania tańszych Chevroletów

W prasie i w radiu trwa kampania reklamowa samochodów marki Chevrolet w niższych cenach. Media zaplanował i kupił Universal McCann.

W reklamie prasowej zapatrzony w billboard prezentujący auto pracownik służb miejskich maluje pasy dla pieszych na chodniku, zamiast na jezdni. Layout ”Chevrolet plus moc wrażeń” adaptowała na polski rynek agencja G7. Reklamę można zobaczyć m.in. w ”Gazecie Wyborczej”, ”Przekroju”, ”Fakcie”, ”Wprost”, ”Giełdzie Samochodowej”. Kampania radiowa będzie prowadzona w RMF FM i w Radiu Zet. Akcja potrwa do końca stycznia.

(MAP, 06.01.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.