Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 09, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sprzedaż "Harper's Bazaar Polska" na poziomie 40 tys. egz.

Kwietniowy numer miesięcznika "Harper's Bazaar" (Hearst Marquard Publishing) sprzedał się w 42 891 egz. - czyli o 28,4 proc. słabiej niż numer marcowy.

Marcowy numer "Harper's Bazaar" miał średnią sprzedaż ogółem na poziomie 59 873 egz. - był to pierwszy numer notowany w Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Wśród pism luksusowych miesięcznik ten zajął w kwietniu dopiero 9. miejsce.
Jak pokazują dane ZKDP o średniej sprzedaży ogółem, w kwietniu wśród miesięczników luksusowych tylko "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer) i "Sukces" miały lepszy wynik niż przed rokiem. Sprzedaż "TS" wyniosła 237 737 egz. (wzrost o 25,8 proc.), a "Sukcesu" (Gremi Media) - 17 230 egz. (wzrost o 66,8 proc.).
http://chart.googleapis.com/chart?chxl=0:|Tw%C3%B3j+Styl|Glamour|Zwierciad%C5%82o|Pani|Joy|Cosmopolitan|Elle|In+Style|Harper%27s+Bazaar*|Uroda|Shape|Sukces|1:|%2B+25%2C8+proc.|-++29%2C6+proc.|-++++2%2C5+proc.|-++15%2C4+proc.|-+++++28+proc.|+-+22%2C2+proc.|-++18%2C9+proc.|-+++++26+proc.|-------------|-++++2%2C3+proc.|-++42%2C1+proc.|%2B+66%2C8+proc.|2:|Dane%3A+ZKDP%2C+%C5%9Brednia+sprzeda%C5%BC+og%C3%B3%C5%82em|3:|%22Harper%27s+Bazaar%22+na+rynku+ukazuje+si%C4%99+od+lutego+br.&chxp=0,12,11,10,9,8,7,6,5,4,3,2,1|1,12,11,10,9,8,7,6,5,4,3,2,1|2,0|3,0&chxr=0,0.4,12.5|1,0.4,12.5|2,-13,150|3,-13,46&chxs=0,000000,11.5,1,l,676767|1,18459F,13,-1,_,676767|2,000000,10.5,-0.5,l,676767|3,000000,10.5,0,l,676767&chxt=y,r,x,x&chbh=15,0,9&chs=550x342&cht=bhg&chco=3366CC&chds=0,270000&chd=t:237737,166200,86324,81601,76026,67275,55821,47285,42891,33548,23411,17230&chdlp=b&chma=0,5&chm=N+,000000,0,0:11,12,1&chtt=Sprzeda%C5%BC+miesi%C4%99cznik%C3%B3w+luksusowych+dla+kobiet+w+kwietniu+2013+roku&chts=000000,13.5
Drugą pozycję w segmencie zajął "Glamour" (G+J Media) ze sprzedażą 166 200 egz. (spadek o 29,6 proc.), a trzecią - "Zwierciadło" (Wydawnictwo Zwierciadło) - 86 324 egz. (spadek o 2,5 proc.).
Wśród miesięczników shoppingowych w kwietniu najlepiej sprzedał się "Avanti" (Agora SA) - 126 681 egz. (spadek o 24,6 proc.), potem "Hot Moda & Shopping" (Marquard Media Polska) - 72 705 egz. (spadek o 14,3 proc.). (AT, MW)

(09.07.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.