Sprzedaż "Harper's Bazaar Polska" na poziomie 40 tys. egz.

Kwietniowy numer miesięcznika "Harper's Bazaar" (Hearst Marquard Publishing) sprzedał się w 42 891 egz. - czyli o 28,4 proc. słabiej niż numer marcowy.
Marcowy numer "Harper's Bazaar" miał średnią sprzedaż ogółem na poziomie 59 873 egz. - był to pierwszy numer notowany w Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Wśród pism luksusowych miesięcznik ten zajął w kwietniu dopiero 9. miejsce.
Jak pokazują dane ZKDP o średniej sprzedaży ogółem, w kwietniu wśród miesięczników luksusowych tylko "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer) i "Sukces" miały lepszy wynik niż przed rokiem. Sprzedaż "TS" wyniosła 237 737 egz. (wzrost o 25,8 proc.), a "Sukcesu" (Gremi Media) - 17 230 egz. (wzrost o 66,8 proc.).
Drugą pozycję w segmencie zajął "Glamour" (G+J Media) ze sprzedażą 166 200 egz. (spadek o 29,6 proc.), a trzecią - "Zwierciadło" (Wydawnictwo Zwierciadło) - 86 324 egz. (spadek o 2,5 proc.).
Wśród miesięczników shoppingowych w kwietniu najlepiej sprzedał się "Avanti" (Agora SA) - 126 681 egz. (spadek o 24,6 proc.), potem "Hot Moda & Shopping" (Marquard Media Polska) - 72 705 egz. (spadek o 14,3 proc.). (AT, MW)
(09.07.2013)
