Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 06, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Okocim Zagłoba promowane w reklamie zewnętrznej

Ruszyła kampania piwa Okocim Zagłoba (Carlsberg Polska SA), w której wykorzystywanych jest ponad 460 nośników w regionach: małopolskim, lubelskim, śląskim, świętokrzyskim i podkarpackim.

Celem kampanii ”13,1% ekstraktu” jest budowanie świadomości Zagłoby jako piwa ”najpełniejszego z pełnych”. Kreację przygotowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, a zakup i planowanie mediów – dom mediowy Media Direction OMD. Carlsberg nie ujawnia terminu zakończenia kampanii.

(JW, 06.01.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.