Kadra zarządzająca coraz chętniej słucha RMF FM i Radia Zet
Najchętniej słuchanymi przez dyrektorów i prezesów rozgłośniami w okresie od marca do maja br. były RMF FM i Radio Zet, które zwiększyły jeszcze przewagę nad innymi stacjami.
W najnowszej fali badania Radio Track (marzec-maj br.) udział RMF FM w czasie słuchania wyniósł w grupie dyrektorów i prezesów 23,4 proc. i był większy od wyniku sprzed roku (20,7 proc.). Wzrost – do 17,0 proc. - zanotowało też Radio Zet (w tym okresie ub.r.: 15,1 proc.). Spadła słuchalność Programu III Polskiego Radia – do 14 proc. (14,9 proc.) i Programu I – 10,4 proc. (17,3 proc.). W pierwszej piątce znalazło się jeszcze Radio Eska, którego słuchalność wzrosła do 5,1 proc. (3,7 proc.).
Do pierwszej dziesiątki weszły ponadto: Radio Maryja, Złote Przeboje, Radio Tok FM, Radio Plus i RMF Maxxx.
Dane: Radio Track, badanie realizowane przez Millward Brown. W październiku ub.r. wprowadzono nowy model ważenia danych, biorący pod uwagę wykształcenie.
RUT