Polkomtel, Invest-Bank i Polsat startują ze wspólnym przetargiem reklamowym

Polkomtel, Invest-Bank i Polsat Cyfrowy - spółki należące do Zygmunta Solorza-Żaka pracują nad uwspólnieniem sprzedaży oraz części usług.
Do opracowania oferty łączenia sprzedaży oraz części usług, a także przygotowania ich strategii i komunikacji marketingowej, wybierana jest właśnie agencje reklamowa - wynika z ustaleń "Presserwisu". Do kilku agencji trafiło wstępne zaproszenie.
Polkomtel i Cyfrowy Polsat już obecnie sprzedają swoje usługi, a współkontrolowany przez Solorza-Żaka (poprzez Karswell Ltd. i Delas Holdings Ltd.) Invest-Bank sprzedaje swoje produkty finansowe w punktach obsługi Cyfrowego Polsatu. Dla Plusa pracują agencje 303 (grupa Y&R) i Change Integrated, dla Polsatu - agencja Grey, obsługą reklamową Invest-Banku zajmuje się agencja Schulz Brand Friendly.
Kontrolowany przez Solorza Spartan Capital Holding w listopadzie 2011 roku przejął kontrolę nad Polkomtelem.
AMS
