Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 02, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

T-Mobile promuje się przy okazji trasy koncertowej Depeche Mode

Rozpoczęła się kampania promocyjna marki T-Mobile, związana z letnią trasą zespołu Depeche Mode.

Operator T-Mobile w związku z letnią trasą koncertową zespołu Depeche Mode rozpoczął działania promocyjne. Klienci marki mogą wygrać 25 podwójnych zaproszeń na koncerty zespołu, warunkiem jest wysłanie promocyjnej wiadomości SMS, w której zapisują się do sklepu mp3 marki.
Miesięczna, autoodnawialna subskrypcja kosztuje 9 zł, w niej użytkownicy na swoje urządzenia mogą pobrać maksymalnie 15 utworów.
Kampania wystartowała wczoraj i potrwa do 27 lipca br. Kreacje emitowane są w telewizji, Internecie i mediach społecznościowych. Spoty przygotowała agencja Saatchi & Saatchi London, za polską adaptację i przygotowanie demo produktowego odpowiedzialna była agencja G7. Zakup mediów należał do domu mediowego Starcom. (AT, PR)

(02.07.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.