T-Mobile promuje się przy okazji trasy koncertowej Depeche Mode

Rozpoczęła się kampania promocyjna marki T-Mobile, związana z letnią trasą zespołu Depeche Mode.
Operator T-Mobile w związku z letnią trasą koncertową zespołu Depeche Mode rozpoczął działania promocyjne. Klienci marki mogą wygrać 25 podwójnych zaproszeń na koncerty zespołu, warunkiem jest wysłanie promocyjnej wiadomości SMS, w której zapisują się do sklepu mp3 marki.
Miesięczna, autoodnawialna subskrypcja kosztuje 9 zł, w niej użytkownicy na swoje urządzenia mogą pobrać maksymalnie 15 utworów.
Kampania wystartowała wczoraj i potrwa do 27 lipca br. Kreacje emitowane są w telewizji, Internecie i mediach społecznościowych. Spoty przygotowała agencja Saatchi & Saatchi London, za polską adaptację i przygotowanie demo produktowego odpowiedzialna była agencja G7. Zakup mediów należał do domu mediowego Starcom. (AT, PR)
(02.07.2013)
