Change Integrated i Value Media tworzą holding Group One

Managerowie Group One: Marek Żołędziowski i Maciej Hutyra
Agencja reklamowa Change Integrated i dom mediowy Value Media tworzą holding komunikacyjny Group One.
Marek Żołędziowski, dotychczasowy prezes Change Integrated, został prezesem Group One. Wiceprezesem jest Maciej Hutyra, dotychczasowy prezes Value Media. Prezesem Change Integrated została Anna Pańczyk, wcześniej dyrektor zarządzająca, a nowym prezesem Value Media jest Bartłomiej Kamiński, dotychczas dyrektor zarządzający.
Obie firmy należą do holdingu, 50 proc. jego udziałów to własność dotychczasowych udziałowców Change Integrated (Marek Żołędziowski, Filip Friedman, Jacek Olechowski), 50 proc. jest w rękach Macieja Hutyry i Jacka Kołtonika, business intelligence w Value Media.
Obie spółki zachowują niezależność biznesową, realizując swoje dotychczasowe kontrakty jako odrębne marki. - Zakładamy jednak współpracę na wielu płaszczyznach, szczególnie w zakresie nowego biznesu - mówi Żołędziowski. Obie firmy mają już za sobą współpracę przy realizacji projektów m.in. dla takich klientów, jak Amica i Gremi Media, obecnie są razem w dwóch przetargach (jednym z nich jest przetarg na obsługę marki Lech z portfolio Kompanii Piwowarskiej).
Group One ma w planach na 2013 rok dalszą rozbudowę - docelowo w planach są dalsze przejęcia. - Interesują nas firmy digitalowe, spółki technologiczne, butiki kreatywne i jeszcze jeden dom mediowy - wylicza Żołędziowski. Dodaje, że z kilkoma firmami prowadzone są zaawansowane rozmowy i do końca roku planowana jest co najmniej jedna akwizycja - agencji interaktywnej. Szczegółów Żołędziowski nie podaje.
Obroty holdingu w br. mają przekroczyć 180 mln zł, planowana wielkość dochodów nie została podana. W Group One pracować będzie ok. 110 osób (40 w Change, 70 w Value Media). Główni klienci Change to: Polkomtel, Amica, Millennium, PZ Cussons, Groupama, Hochland, a Value Media: Netia, PKO BP, Viacom, Ergo Hestia, Neckermann.
- Połączenie potencjału kreatywnego Change i ekspertyzy w opracowaniu strategii obecności i planowania mediów digital Value Media umożliwi nam budowę realnej przewagi konkurencyjnej na rynku - twierdzi Żołędziowski.
AMS
