Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 01, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ponad 4 mln zł wyda IBE na kampanię promocyjną

Instytut Badań Edukacyjnych rozstrzygnął przetarg na przygotowanie i realizację kampanii public relations.

Kampania ma promować projekt "Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego". Jedyną ofertą w przetargu była złożona przez konsorcjum firm Ecorys Polska, MCC - Marketing & Communication Consultants oraz Espekto Dariusz Szewczyk. Konsorcjum będzie realizować kampanię do 2015 roku. Budżet tych działań wynosi 4,33 mln zł brutto (wraz z wynagrodzeniem dla konsorcjum). (BG)

(01.07.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.