Serce i Rozum w nowej kampanii promują Orange Open

Dziś startuje kampania agencji Publicis dla Orange. Jej celem jest zwrócenie uwagi na ofertę promocyjną Orange Open.
Orange Open to zestaw usług, na które składają się telefonia stacjonarna, Neostrada, telewizja, telefonia komórkowa i Internet mobilny. Klienci mają możliwość łączenia usług wchodzących w skład Orange Open, dzięki czemu uzyskują rabaty. Kampanie będzie emitowana w telewizji i Internecie.
Wymyślony przez Publicis spot wyemitują wybrane kanały należące do TVP, TVN, Orange Sport, Polsat, AtMedia i Discovery. W przypadku Internetu kreacje zobaczymy w serwisach YouTube i Facebook. Reżyserię spotu powierzono duetowi Wojciech Wawszczyk i Kamil Polak. Produkcją zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, a postprodukcją Human Ark. Za zakup mediów odpowiedzialny był MEC. (AMS)
(01.07.2013)
