Trwa promocja nowej kanapki KFC
05.01.2006, 12:24
Od początku roku we wszystkich restauracjach sieci KFC w Polsce trwa promocja nowej kanapki Pepper Longer przygotowana przez firmę Synergy Marketing Partners. Za kreację odpowiada Agencja Red8.
Pepper Longer to ostrzejsza wersja popularnego Longera. Przygotowano ją specjalnie na okres zimowy. Do zakupu kanapki zachęcać ma cena 2,99 zł. Promocję Pepper Longer wesprze kampania telewizyjna, która rozpocznie się 6 stycznia. 15- i 30-sekundowe spoty reklamowe będą emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TV 4, TVN 7, TVN, TV Plus, Tele 5 oraz w kanałach tematycznych. Ich uzupełnienie stanowią materiały dystrybuowane na zewnątrz i wewnątrz restauracji KFC (banery, ulotki, naklejki, wkładki do menu, plakaty). Powierzchnie reklamowe zakupił dom mediowy Media Direction. Promocja Pepper Longer potrwa 7 tygodni - do 20 lutego.(BS, 05.01.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










