Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Czerwiec 24, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Udział Dwójki spadł poniżej 8 proc.

Dane z okresu 10.06.2013 - 16.06.2013
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 15,70%
2 TVN 12,58%
3 Polsat 10,99%
4 TVP2 7,87%
5 TVN7 3,82%
6 TVN24 3,68%
7 TVP INFO 3,33%
8 TV PULS 3,23%
9 TV4 2,97%
10 Polsat2 1,76%
11 TVP Polonia 1,18%
12 Polsat News 1,08%
13 TVP Seriale 0,94%
14 Polsat Sport 0,84%
15 Kino Polska 0,82%
16 MiniMini+ 0,80%
17 AXN 0,75%
18 Eska TV 0,72%
19 Disney Channel 0,70%
20 Discovery 0,70%
  Inne 25,54%














Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 OPOLE 2013 OPOLE KOCHAM CIĘ! GALA JUBILEUSZOWA - CZ.1 TVP1 2013-06-16 20:18:28 5 543 15,51%
2 OPOLE 2013 SUPERJEDYNKI TVP1 2013-06-15 20:30:06 4 063 11,37%
3 OPOLE 2013 SUPERPREMIERY TVP1 2013-06-14 20:30:05 4 051 11,33%
4 OPOLE 2013 KABARETON TVP1 2013-06-15 22:52:47 3 677 10,29%
5 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2013-06-10 20:01:04 3 456 9,67%
6 OPOLE 2013 STUDIO FESTIWALOWE TVP1 2013-06-16 23:17:20 3 384 9,47%
7 WIADOMOŚCI TVP1 2013-06-10 19:30:07 3 304 9,24%
8 FAKTY TVN 2013-06-11 18:59:56 3 235 9,05%
9 DROGA DO RIO /MAG.SPORT.POL./ TVP1 2013-06-10 20:05:22 3 097 8,66%
10 PROGNOZA POGODY TVP1 2013-06-11 20:11:34 3 093 8,65%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(24.06.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.