Abstrachuje.tv parodiuje reklamę Coca-Coli, ta z parodią nie walczy

750 tys. odsłon w trzy dni miała parodia reklamy Coca-Coli "Podziel się radością" na kanale Abstrachuje.tv w serwisie YouTube.
Film Abstrachuje.tv zatytułowany "Podziel się szczerością" nawiązuje do reklamy Coca-Coli "Podziel się radością". Zamiast miłych i pieszczotliwych określeń na butelkach napoju są obraźliwe etykiety, a w spocie występują internetowi prześmiewcy - Rafał Masny, Robert Pasut, Cezary Jóźwik (autorzy takich internetowych hitów, jak "Co mówią: gimbusy" i "Co mówią: studenci"). Parodia reklamy zamieszczona została w Internecie w poniedziałek wieczorem, do wczoraj miała już prawie 750 tys. wyświetleń na YouTube.
Coca-Cola odcina się od parodii swojej reklamy. Beata Ptaszyńska-Jedynak, public affairs and communications manager Coca-Cola Poland Services, poinformował nas, że parodia stworzona przez zespół Abstrachuje.tv dowodzi, że kampania Coca-Coli jest popularna i inspiruje do tworzenia własnych wersji naklejek. "Mieści się w ramach wolności wypowiedzi w Internecie" - podkreśla Ptaszyńska-Jedynak.
- W mojej ocenie stawia ona Coca-Colę w negatywnym świetle, a jej pozytywne przyjęcie przez internautów jest równoznaczne z wyrażaniem przez audytorium negatywnych emocji wobec marki Coca-Cola - komentuje Grzegorz Berezowski, president & CEO CheeseCat. - W przyszłości ludziom w głowach zostanie jedynie pamięć o śmiesznej akcji Coli z napisami na etykietach, parodia nie buduje pozytywnego wizerunku marki.
DR
