Da Grasso chce zwiększyć rozpoznawalność marki

Sieć pizzerii Da Grasso rozpoczęła rebranding i wprowadza nową strategię komunikacji. W ten sposób chce zwiększyć rozpoznawalność marki.
Na podstawie badania opinii franczyzobiorców i klientów przygotowano projekt działań, które mają doprowadzić do tego, że klienci będą traktowali pizzerie sieci jako naturalne miejsce spędzania wolnego czasu w rodzinnym gronie. Służyć temu ma m.in. wprowadzenie nowego, jednolitego wystroju wnętrz i jednakowych standardów we wszystkich lokalach. Jednocześnie zaplanowano zmianę logo sieci. Działania komunikacyjne przygotowywać ma od tej pory centrum Da Grasso we współpracy z partnerami sieci, dzięki czemu staną się one spójne.
Poza modyfikacjami wizerunkowymi i marketingowymi wprowadzane będą również zmiany biznesowe optymalizujące funkcjonowanie firmy i jej partnerów. Zarząd Da Grasso szacuje, że działania te spowodują wzrost dochodów franczyzobiorców o nawet 30 proc. do końca 2014 roku.
Wdrażanie zmian potrwa ok. 12 miesięcy. (BG,PR)
(17.06.2013)
