Komentatorzy "Szkła kontaktowego" TVN 24 w TVP  |  Repropol tworzy listę wydawców  |  Partnersi i Fabryka Komunikacji Społecznej w przetargu  |  Cennik TVP na kwiecień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" Polsatu  |  Oglądalność seriali "Zatoka szpiegów", "Krew z krwi" i "Pan Mama"  |  Nowość Polsat Play  |  Pakiety Canal+ ponownie w ofercie  |  Serial Polsatu "Teściowie"  |  Red Carpet Media Group nie współpracuje już z dystrybutorem  |  Powstanie polska wersja programu Netflixa  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Miesięczniki dla dzieci i młodzieży  |  Bauer wydał numer specjalny  |  Piaseczny w kampanii Radia Złote Przeboje  |  Animex Foods  |  OS3 przygotowała spoty  |  Salestube  |  Serwisy streamingowe na celowniku Turcji  |  Wielka Brytania będzie karać media społecznościowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Komentatorzy "Szkła kontaktowego" TVN 24 w TVP  |  Repropol tworzy listę wydawców  |  Partnersi i Fabryka Komunikacji Społecznej w przetargu  |  Cennik TVP na kwiecień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" Polsatu  |  Oglądalność seriali "Zatoka szpiegów", "Krew z krwi" i "Pan Mama"  |  Nowość Polsat Play  |  Pakiety Canal+ ponownie w ofercie  |  Serial Polsatu "Teściowie"  |  Red Carpet Media Group nie współpracuje już z dystrybutorem  |  Powstanie polska wersja programu Netflixa  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Miesięczniki dla dzieci i młodzieży  |  Bauer wydał numer specjalny  |  Piaseczny w kampanii Radia Złote Przeboje  |  Animex Foods  |  OS3 przygotowała spoty  |  Salestube  |  Serwisy streamingowe na celowniku Turcji  |  Wielka Brytania będzie karać media społecznościowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Komentatorzy "Szkła kontaktowego" TVN 24 w TVP  |  Repropol tworzy listę wydawców  |  Partnersi i Fabryka Komunikacji Społecznej w przetargu  |  Cennik TVP na kwiecień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" Polsatu  |  Oglądalność seriali "Zatoka szpiegów", "Krew z krwi" i "Pan Mama"  |  Nowość Polsat Play  |  Pakiety Canal+ ponownie w ofercie  |  Serial Polsatu "Teściowie"  |  Red Carpet Media Group nie współpracuje już z dystrybutorem  |  Powstanie polska wersja programu Netflixa  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Miesięczniki dla dzieci i młodzieży  |  Bauer wydał numer specjalny  |  Piaseczny w kampanii Radia Złote Przeboje  |  Animex Foods  |  OS3 przygotowała spoty  |  Salestube  |  Serwisy streamingowe na celowniku Turcji  |  Wielka Brytania będzie karać media społecznościowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 13, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Najwięcej obserwujących na Twitterze ma MTV Polska i Jarosław Kuźniar

(Fot. twitter.com/MTVPolska)

Wpisy stacji muzycznej MTV Polska śledzi na Twitterze 271 tys. osób. To najlepszy wynik wśród profili prowadzonych na Twitterze przez polskie media - wynika z danych firmy SoTrender. Spośród dziennikarzy największą popularnością w tym serwisie cieszy się Jarosław Kuźniar. 

Firma SoTrender na zlecenie "Presserwisu" zanalizowała profile prowadzone na Twitterze przez największe media. Najwięcej obserwujących (stan z wczoraj) miał profil MTV Polska - 270,1 tys. użytkowników. Dalej w zestawieniu są profile: Tvn24 (258,2 tys. użytkowników), Gazeta Wyborcza.pl (129,2 tys.), Newsweek Polska (108,1 tys.), Radio TOK FM (53 tys.), TVP Info (51,7 tys.), VIVA Polska (15,8 tys.), Tygodnik POLITYKA (14,1 tys.), Canal+ Sport (10 tys.), Tygodnik Przekrój (8,1 tys.).
Najpopularniejsi dziennikarze na Twitterze to: Jarosław Kuźniar (45 tys. śledzących), Konrad Piasecki (32 tys.), Tomasz Sekielski (26,6 tys.), Michał Pol (23,1 tys.), Michał Karnowski (22,6 tys.), Tomasz Lis (21,7 tys.), Mateusz Borek (20,8 tys.).
– Megapanel z marca br. mówi o 10 proc. zasięgu Twittera w polskim Internecie, a to tyle, co silne polskie serwisy typu Goldenline.pl czy Gg.pl - zauważa Aleksander Szulc, head of marketing & PR firmy SoTrender. Zauważa on, że z ostatniego badania Megapanel PBI/Gemius (za marzec br.) wynika, że 60 proc. użytkowników Twittera w Polsce stanowiły osoby w wieku 15-34 lat. W przypadku Facebooka w tej grupie wiekowej mieści się ponad 53 proc. użytkowników. 

Oświadczenie firmy Sotrender
W nawiązaniu do komentarzy, które pojawiły się po publikacji artykułu pt. “Najwięcej obserwujących na Twitterze ma MTV Polska i Jarosław Kuźniar„, chcielibyśmy wyjaśnić, dlaczego w naszym zestawieniu kilka profili zostało pominiętych.
Sotrender jest pierwszą firmą w Polsce, próbującą rzetelnie odnieść się do obecności dziennikarzy i mediów w serwisie mikroblogowym Twitter. Według ostatniego badania MediaAcT w Polsce jest około 10 tys. dziennikarzy. Twitter nie udostępnia oficjalnych danych na temat dziennikarzy korzystających z serwisu, muszą więc one być pozyskiwane innymi drogami.
Przygotowany ranking był zestawieniem autorskim, w którym nie da się uniknąć ryzyka pominięcia pojedynczych osób, bądź nieprawidłowego ich zaklasyfikowania. Dotyczy to zarówno znanych dziennikarzy jak i tych reprezentujących mniejsze tytuły.
Komentatorom dziękujemy za opinie, które pozwoliły na uzupełnienie naszego zestawienia. Jednocześnie zapraszamy wszystkich zainteresowanych do współtworzenia naszej bazy.
Dziennikarzy zainteresowanych obserwowaniem swoich wyników na Twitterze, zapraszamy do bezpłatnego korzystania z usługi w ramach nadal trwających beta-testów.
Zapraszamy do kontaktu: http://www.sotrender.com/contact

AT

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.