1,8 mln osób oglądało czwartą edycję "Rodzinka.pl"

Serial "Rodzinka.pl" jest emitowany od wiosny 2011 roku (fot. Michał Kołyga/Press)
Czwarta edycja serialu "Rodzinka.pl" gromadziła w TVP 2 średnio 1,8 mln widzów - ok. 400 tys. mniej, niż trzeci sezon pokazany jesienią ub.r.
Dwójka emitowała "Rodzinkę" po dwa odcinki od 1 marca do 7 czerwca br., w piątki o 20.40 (w ostatnim tygodniu o pół godziny wcześniej). Średnio stacja osiągała w tym czasie 12,2 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów i 15,5 proc. w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat). W grupie ogólnej dało to stacji drugie miejsce w tym paśmie: prowadziła Jedynka z udziałem 26,9 proc., Polsat miał 12,1 proc., a TVN 11,4 proc. Z kolei w grupie komercyjnej Dwójka w czasie nadawania serialu była trzecia: za Jedynką – 19,9 proc. i TVN – 16,1 proc., a przed Polsatem – 14,1 proc.
Wiosną ub.r. serial "Rodzinka.pl" nie był emitowany. Jesienią jego trzecia edycja miała zaś średnio 15,1 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 17,4 proc. w grupie 16-49.
Sprzedaż reklam przy serialu przyniosła Dwójce 17,46 mln zł (cennikowo, bez rabatów) – było to 3 proc. więcej, niż jesienią ub.r. Jak informowaliśmy, w jesiennej ramówce TVP 2 znajdzie się piąta edycja serialu "Rodzinka.pl". Dane: Nielsen Audience Measurement.
RUT
