Chaotyczna komunikacja rządu podczas powodzi  |  Kolejna dotacja dla mediów publicznych  |  PKO Bank Polski prowadzi przetarg  |  Oglądalność programu "Ewa Bugała. Wszystko jasne" w Republice  |  Październikowy cennik TVP  |  Szef wydawców online w „Dzienniku Bałtyckim”  |  Widownia "Totalnych remontów Szelągowskiej" w TVN  |  Dwutygodnik „Tina” w odświeżonej formule  |  Data premiery serialu z Blanką Lipińską w Prime Video  |  Ramówka AXN Spin z programami lifestylowymi i seriami true-crime  |  Główny wydawca wideo w serwisie Goniec.pl  |  Carat (Dentsu Polska) wygrywa przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o zmianie klimatu  |  Cut The Mustard  |  GoldenSubmarine wprowadza usługę  |  Gary Jones po sześciu latach stracił stanowisko naczelnego "Daily Express"  |  Amazon wprowadza obowiązek pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Chaotyczna komunikacja rządu podczas powodzi  |  Kolejna dotacja dla mediów publicznych  |  PKO Bank Polski prowadzi przetarg  |  Oglądalność programu "Ewa Bugała. Wszystko jasne" w Republice  |  Październikowy cennik TVP  |  Szef wydawców online w „Dzienniku Bałtyckim”  |  Widownia "Totalnych remontów Szelągowskiej" w TVN  |  Dwutygodnik „Tina” w odświeżonej formule  |  Data premiery serialu z Blanką Lipińską w Prime Video  |  Ramówka AXN Spin z programami lifestylowymi i seriami true-crime  |  Główny wydawca wideo w serwisie Goniec.pl  |  Carat (Dentsu Polska) wygrywa przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o zmianie klimatu  |  Cut The Mustard  |  GoldenSubmarine wprowadza usługę  |  Gary Jones po sześciu latach stracił stanowisko naczelnego "Daily Express"  |  Amazon wprowadza obowiązek pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Chaotyczna komunikacja rządu podczas powodzi  |  Kolejna dotacja dla mediów publicznych  |  PKO Bank Polski prowadzi przetarg  |  Oglądalność programu "Ewa Bugała. Wszystko jasne" w Republice  |  Październikowy cennik TVP  |  Szef wydawców online w „Dzienniku Bałtyckim”  |  Widownia "Totalnych remontów Szelągowskiej" w TVN  |  Dwutygodnik „Tina” w odświeżonej formule  |  Data premiery serialu z Blanką Lipińską w Prime Video  |  Ramówka AXN Spin z programami lifestylowymi i seriami true-crime  |  Główny wydawca wideo w serwisie Goniec.pl  |  Carat (Dentsu Polska) wygrywa przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o zmianie klimatu  |  Cut The Mustard  |  GoldenSubmarine wprowadza usługę  |  Gary Jones po sześciu latach stracił stanowisko naczelnego "Daily Express"  |  Amazon wprowadza obowiązek pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: OPINIE

Dodano: Czerwiec 06, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zmieniona Wyborcza.pl to dobry projekt

Wyborcza.pl po zmianie to przykład, jak powinna wyglądać dobrze zrobiona witryna serwisu internetowego o profilu informacyjnym.

Wyborcza.pl jest dużo czytelniejsza w porównaniu do innych tego typu stron. Nie jest typową sieczką portalową. Stylistyka, kolory, czcionki czy podział treści dobrze współgrają z marką "Wyborczej". Wprowadzone zmiany spajają serwis z wersją papierową "GW".
Dla mnie istotna jest świadomość, że nikt nie naciąga mnie na kliknięcia. Ponadto po nagłówkach czy leadach można dowiedzieć się tego, co się dzieje danego dnia, bez konieczności wchodzenia w konkretny tekst. Często to wprowadzenie do tekstu może wystarczyć. Wyborcza.pl na pewno wypada lepiej w porównaniu z witryną Tokfm.pl Agory, która od niedawna także ma uproszczony layout. Odnoszę wrażenie, że by zyskać kompleksowe informacje przez Tokfm.pl trzeba się przeczesywać nieco dłużej niż przez serwis Wyborcza.pl. Mam poczucie, że wystarczy wejść raz dziennie na Wyborcza.pl, aby poznać najważniejsze informacje danego dnia.
To dobry projekt także od strony technicznej i użyteczności tej witryny. Widać wyraźnie, że dziś nie da się zastosować technologii Responsive Web Design w bardzo skomplikowanym layoucie, dlatego też świadomie uproszczono design strony i w konsekwencji tej decyzji udało się zrobić sensowną stronę na urządzenia mobilne. Podejrzewam, że około 10 proc. ogółu ruchu na tym serwisie generują internauci korzystający właśnie z urządzeń mobilnych. Za rok udział odsłon mobilnych może wzrosnąć do kilkunastu procent, a może nawet do 25 proc.
Idealnym produktem do konsumowania na tablecie jest płatny "Magazyn Świąteczny". Trzy proste kolumny z dużymi obrazkami i zajawkami łatwo się przegląda nawet bez zastosowania technologii dedykowanych do urządzeń mobilnych. Takich czytelników jak ja, którzy właśnie w ten sposób będą korzystać z "Gazety Wyborczej" będzie przybywać.

 

(06.06.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.